Pink, grey

Hej kochani.
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi propozycjami od FEMME LUXE (KLIK).
Paczka jak zwykle doszła dość szybko, bo czekałam jakieś 7 dni roboczych.
Wybrałam sobie cztery rzeczy, ale tylko pokażę dwie stylizacje na sobie, a resztę jak wyglądały na modelce na stronie, bo niestety okazały się za małe,a  szkoda, bo własnie na te dwie rzeczy czekałam najbardziej. Ciężko trafić z rozmiarów-ką, gdyż nie mają oni podanych rozmiarów danej rzeczy, tylko ogólnikowo, czyli jaki rozmiar XS, S itd., więc trochę kiepsko.

Pierwsza stylizacja to szary komplet (KLIK) jest on oczywiście prążkowany, coś ostatnio takie zestawy mi się podobają. Co do jakości jest on naprawdę świetny materiałowo, nic nie prześwituje i do tego na żywo prezentuję się tak samo jak na modelce. Zestawiłam go z dosyć "ciężkimi" butami, ale mnie takie połączenie się naprawdę podoba.
















Drugi set to też komplet, ale bardziej taki elegancki. Niestety nie ma go już na stronie, dlatego odsyłam Was tutaj (KLIK), może Wam coś wpadnie w oko w takich odcieniach,
Co do samego kompletu naprawdę na żywo prezentuje się świetnie, ale ja czuję, że to nie jest mój kolor. Czuję się trochę w nim jaka mała świnka "pigi" haha.
Zresztą sami oceńcie i dajcie znać, jak uważacie.











No i ostatnie rzeczy te moje nieszczęsne, na które tak czekałam to nic innego jak dresy (KLIK), rozmiar jaki zamówiłam to XS, ale niestety się okazały za małe i takie typowe jak dla mnie XXS dla naprawdę szczupłych dziewczyn. Szkoda mi ich, bo naprawdę mają świetny materiał,a do tego prezentują się na żywo tak świetnie, jak i na stronie.

No i przyszedł czas na sukienkę..(KLIK) Również jestem nią zawiedziona, bo o ile zapnę się w nią to co się okazuję..Jest za krótka, a szkoda, bo naprawdę jest piękna i do tego ten bufiasty rękawek. Zresztą sami zobaczcie. 


Dajcie koniecznie znać jak Wam się podobają stylizację i czy Wy miałyście jakieś przygody z zamówionymi ubraniami?



10 komentarzy:

  1. Szkoda, ze sukienka nie pasuje bo prezentuje się świetnie. Komplety są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi komplet podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy komplet wygląda super. Podoba mi się, że zestawiłaś go z "cięższymi" butami. ;)

    Kurcze, szkoda, że różowa sukienka nie spełnia Twoich oczekiwań, bo muszę przyznać, że wygląd ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja mi się najbardziej podoba- nie wiem czy za sprawą kompletu czy butów 😍
    Szkoda że ta sukienka nie pasuje ,bo rzeczywiście jest przepiękna 😞
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplety są bardzo ładne, szkoda, że pozostałe dwie rzeczy okazały się za małe/krótkie :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze w drugim komplecie nie czujesz się za dobrze, bo on zdecydowanie bardziej pasuje do Ciebie i Twojego typu urody. Moim zdaniem wyglądasz w nim o wiele lepiej, niż w pierwszym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet różowy bardzo mi się podoba :) Szkoda że sukienka i dresik okazały się za małe, na zdjęciach wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupowałam od nich, ale podobają mi się ich ubrania i jak dla mnie w obydwóch meega wyglądasz ;) Szkoda, że pozostałe się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zestawy są świetne. Nie rezygnuj z noszenia tego różowego... moim zdaniem wyglądasz w nim rewelacyjnie 😍!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń