Pink, peach

 Hej Kochani!

Jak się macie? 

Ja dziś wybrałam się w końcu na zdjęcia, bo w końcu ładna pogoda, słonko świeciło, cieplutko to zdjęcia wyjdą idealne. I co? Wielkie nic, zdjęcia, albo prześwietlone, albo za ciemne. Poddałam się, ale zrobiłam sobie małą sesję w domu i są!

A dziś przychodzę do Was z propozycjami od Femme Luxe. Jestem po prostu zachwycona tym co sobie zamówiłam. Wszystko w rzeczywistości oddaje to co na zdjęciach, więc nic tylko nosić


Pierwsza rzecz to spodnie  (KLIK) w kolorze pudrowym różu. Na żywo są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach, do tego są mega ciepłe, więc idealne na nadchodzące dni. 












Myślę, że następną rzecz też Was nie zdziwi, bo też to są SPODNIE KLIK i do tego takie same jak poprzednie tylko w kolorze brzoskwiniowym. Ostatnio mam fazę na dresy i na pewno nie zakończy się na tych. Obie pary mają wysoki stan, są wiązane w pasie i do tego takie trochę luźniejsze, właśnie takie chciałam. 









Trzecia i ostatnia rzecz to SUKIENKA KLIK w kolorze krwistej czerwieni ze ściągaczem na dole.
Pech tak chciał, że niestety jest za duża, ale to nic zaniosę ją do krawcowej, bo skradła moje serce jest przepiękna, nie prześwituje taka w moim stylu. Więc na pewno zobaczycie w niej moją propozycję, ale po przeróbce. A tak wygląda na modelce ze sklepu, prezentuje się świetnie.






4 komentarze:

  1. Ta strona chyba jeszcze mnie nie zawiodła. Także od nich zamawiałam i jestem pod wrażeniem zwłaszcza dresów
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dresy, a sukienka bardzo mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dresik i oby z sukienką wszystko się udało :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia wyszły w domu ;) Te dresy są super ;)

    OdpowiedzUsuń