White and pink

Hej kochani.
Jak Wam mijają wakacje? Urlopy? Wybyliście gdzieś, czy też siedzicie w domu?
Ja się cieszę ogromnie, bo w przyszły piątek na cały weekend jadę do Zakopanego, nie mogę się doczekać tego odpoczynku od miasta.

Przechodząc do dzisiejszej stylizacji jest to połączenie białych kolarek z różową bluzeczką i pudrowymi sandałkami na obcasie. Szczerze? Może nie skromnie to zabrzmi, ale mnie mega się podoba to połączenie.
A Wam jak się podoba?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.
Buziaki. :*












kolarki: Sinsay, bluzka: Cropp, buty: DeeZee, torebka: CCC

13 komentarzy:

  1. Ja na razie nie planuje nigdzie wyjeżdżać. Jeśli chodzi o stylizację, to podoba mi się kolor bluzeczki i sandałów. <3

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Naprawdę bardzo mi się podoba ;) Bluzka w połączeniu z butami wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Ja siedzę w domu, ale za kilka dni jadę do chlopaka do Szczecina ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu do Zakopanego :) piękna stylizacja, bardzo ładne buty i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w weekend byłam w Toruniu :) do Zakopanego tez bum się chętnie wybrała:) bardzo podoba mi się ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zestawienie, uwielbiam białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry, jak się masz? Jestem Brazylijczykiem z Rio de Janeiro i szukam nowych obserwujących na mojego bloga. Z przyjemnością podążę za tobą. Nowi przyjaciele są również mile widziani, bez względu na odległość.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba :D Zgadzam się z moją przedmówczynią, że na lato jest idealna :D
    Życzę udanego pobytu w Zakopanym :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieca, letnia stylizacja. Do tego wygodna. Pięknie się w niej prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń