NEW CLOTHES

Hej kochani. Dziś przychodzę do Was z kolejną współpracą z FEMME LUXE.
Jestem za każdym razem zadowolona z paczki i jej zawartości.
Dzisiejsze zdjęcia były dla mnie wyzwaniem, a czemu? Bo w niedzielę się tak spaliłam na słonku, że kinol mam tak czerwony, że myślałam, że nie zakryje tego podkładem, ale w miarę się udało, a do tego ból jak się nosi ciuchy. Przyznać się kto też tak się załatwił?

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest czarny komplecik (KLIK) to jest ten sam co zamówiłam przedostatnio, pisałam o nim w TYM POŚCIE, ale tym razem rozmiar jest idealny! Postawiłam na połączenie go z sandałkami na obcasie i złotymi dodatkami.









Kolejną rzeczą jest czarna sukienka ( KLIK) z bufiastymi, koronkowymi rękawami. Na żywo jest jeszcze lepsza niż na zdjęciach. Ja jestem w niej zakochana, jest przepiękna! Czerń przełamałam kopertówką z dodatkiem niebieskiego. Jak Wam się podoba? 












Trzecią rzeczą jest komplecik (KLIK) również prążkowany,ale wersja luźniejsza niż ten czarny i bardziej "zakryta". Materiał jest świetny, bo w tej wersji nic nie prześwituje. Postawiłam na połączenie z sandałkami na obcasie, bez dodatków typu torebka. 





Czwartą i ostatnią rzeczą jest  ponownie komplet (KLIK)wykonany z milusiego materiału, przyjemnie się nosi, ale zaprezentuje go nie co inaczej. A dlaczego? Bo leginsy mega prześwitują i nie nadają się na wyjście do ludzi. Materiał tak cienki, że nawet majtki bezszwowe nie pomogą, ale spokojnie mam na niego już pomysł, a mianowicie będzie mi służył jako pidżama w zimowe dni, ale w bluzie jak najbardziej mogę śmigać po ulicy. 



Jak Wam się podobają stylizacje? Która propozycja jest najlepsza 1,2,3,4? 
Ja zdecydowanie stawiam na nr 2 i piękną sukienkę!
I tym razem FEMME LUXE mnie nie zawiodło!



12 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się chyba spodobał pierwszy strój :) Nie widać tego czerwonego nosa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka ma świetnie rękawy. ;) We wszystkich stylizacjach wyglądasz ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i ostatni zestaw podobają mi się najbardziej. Może że względu że szukam właśnie coś z odkrytym brzuchem który mogę pokazywać w końcu przez to że przez całą kwotę arantanne ćwiczyłam :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten pierwszy i ten bordowy komplet - wyglądasz w nim pięknie ! Masz naprawdę świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widać tego czerwonego nosa 😉
    Mam nadzieję że "doszedł już do siebie "
    Wszystkie stylizacje są bardzo ładne 😍
    Świetnie wyglądasz i masz rewelacyjną figurę 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz we wszystkich stylizacjach ale pierwsza podoba mi się najbardziej :) masz świetna figurę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko! I ta figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubrania :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz meeeega śliczną figurę! Mi najbardziej nr 1 się podoba. W ostatnim wyglądasz za to bardzo słodko :) Szkoda, że prześwituje

    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Top z pierwszej stylizacji jest super :) wszelkie dresy i legginsy są jak najbardziej w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja na czarno :)

    Wow i super figura!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń