Dres

Cześć kochani!
Jak się macie? Jak weekend?
Ja muszę przyznać, że weekendu w ogóle nie miałam, bo wczoraj byłam w pracy, a od dziś zaczynają mi się nocki, więc kompletnie nie odpoczęłam i mogę powiedzieć byleby do następnego weekendu. Jedynie czego nie żałuje to tego, że pogody kompletnie nie ma, więc i tak bym przesiedziała w domu.

Dziś przychodzę do Was z komplecikiem dresów w kolorze ecri. Kupiłam go już dawno, odrazu wpadł mi w oko, bo na stronie naprawdę reprezentował się świetnie, ale trochę się zawiodłam.
Za pierwszym razem, jak mi przyszedł to po rozpakowaniu i ubraniu okazało się, że ma dziurki na "pupie", a żeby było tego mało miało krzywe szycie na nogawkach, więc zareklamowałam go.
Za drugim razem powiedzmy przyszedł okej, bo ponownie miał krzywe szycie na nogawce, ale mówię dobra już tak zostawię. Wizualnie jest okej, ale minus to na pewno to, że spodnie prześwitują i do tego nie ma ściągacza na górze przez co spodnie trochę zlatują z tyłka, dlatego mało go noszę, ale co poradzić. Mogłam go zwrócić pewnie mi powiecie, ale nie chciało mi się ponownie bawić w te wszystkie procedury i do tego naprawdę mi się podoba.





 Dres: Wassyl, buty: DeeZee






29 komentarzy:

  1. Mój weekend minął leniwie przez ten deszcz... dres fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że tak po co zwracać ? Jak dla mnie efekt jest super i mega mi się podoba pomimo tych defektów :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w weekend odpoczełam ale był zdecydowanie z krótki ;p Szkoda, że dres ciągle ma jakies defekty ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dres prezentuje się świetnie, na zdjęciach nawet nie widać, że coś jest nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie dres fajny, aczkolwiek jak dla mnie po to kupuję dres, aby był luźniejszy :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny dresik :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi weekend się jakoś dłużył- nawet się cieszyłam że w poniedziałek to pracy...
    Dres bardzo fajny ,świetnie wyglądasz 😍
    Ja tam Się rozumiem, niekiedy rzeczywiście szkoda zachodu z tymi wymianami 🙂
    Na zdjęciach niczego nie widać, że jest z nim coś nie tak 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny biały zestaw na tle zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne włoski i figura modelki:D a ta pupcia sztos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też paskudna pogoda, fajny dres... Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pogody nie ma i raczej długo jej nie będzie :/
    Dresik bardzo mi się podoba oraz świetnie się prezentuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz niesamowitą figurę, niestety na pomorzu mamy średnią pogodę a zaraz już Lipiec. W jasnym kolorze wyglądasz naprawdę dobrze, mi totalnie jasne odcienie nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny dresik i piękna Ty :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę dresy luźniejsze, ale Tobie w nim bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny jest ten Dres. Sama chciałabym taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten dres! Super w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super! Szkoda, że z początku miałaś problemy z zakupami. Niestety tak to czasem bywa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest bardzo ładny :) jeśli mimo wszystko Ci w nim wygodnie to bym zostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze, żebyś Ty była zadowolona. Jeśli nie przeszkadza Tobie ta wada, to też nie bawiłabym się w niepotrzebne zwroty. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dopiero korzystam z weekndu, więc jest w porządku.
    Jeśli chodzi o strój - spoko, takiego właśnie szukam :) muszę koniecznie zajrzeć na stronę

    OdpowiedzUsuń
  22. ten dres zupełnie nie w moim guście. Ja pewnie po tylu razach z defektem odpuściłabym zakupy w tym sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam dobrego dresu, ale ostatnio nic nie mogę znaleźć. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam całkiem udany weekend, bo niedziela była wolna :D Śliczny dres :) Jestem wielką fanką dresów, taką troszeczkę dresiarą ale to dla mnie najlepsza stylizacja. Mega wygodna i wygląda super :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. The most important thing is for you to be happy.

    ombre colored wigs

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny dresik i masz do niego idealną figurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygląda ten dres :)

    OdpowiedzUsuń