Print, grey, khaki

Hej, hej, hej Kochani! 

Przyszła do mnie kolejna paczuszka od FEMME LUXE . Jestem zachwycona tym co mi przyszło, ale to zaraz sami się przekonacie. Tym razem zaszalałam i nie są tym razem same spodnie dresowe w zamówieniu, ale spokojnie druga połowa to właśnie one (haha). Paczka przyszła mi bardzo szybko, bo szła tylko tydzień, więc jak najbardziej na plus.

Dobra przechodząc do konkretów pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest KOMBINEZON. Jestem nim mega zauroczona, jest piękny, podkreśla to co ma podkreślać. Wybór niego to był strzał w 10! Zresztą sami zobaczcie, czyż nie jest piękny? 






Następną rzeczą jaką sobie wybrałam jest SUKIENKA. Tym razem jest ona w print panterki, kiedyś bym nie wybrała takiego motywu, ale ten jest jak najbardziej na tak do tego ta satyna. Czekam na lato, żebym mogła w niej gdzieś wyjść, bo teraz to nawet do klubu nie można. 






A teraz przyszedł czas na to w czym Żaneta najlepiej lubi się nosić, a mianowicie SPODNIE
Chyba Was nie zdziwię, jak napiszę, że są to dresy. Postawiłam na kolor khaki, bo takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji. Ostatnio najlepiej mi się w takich chodzi jest to mega wygoda na co dzień.










Ostatnią rzeczą jest KOMPLET DRESÓW urzekł mnie w nim nietypowy ombre print. Komplet jest bardzo milusi w dotyku i do tego cieplusi. Na nadchodzące dni idealny!






Co myślicie o moim zamówieniu? Jak Wam się podoba?
Ja jak zawsze nie zawiodłam się na FEMME LUXE. Wszystko jest w moim guście do tego zdjęcia na stronie oddają wszystko na żywo, więc jak najbardziej jestem na tak. 







7 komentarzy:

  1. Wszystko piękne ale mega jest kombinezon i ostatni dres 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobał mi się kombinezon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Najbardziej podoba mi się ta sukienka - boska jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie khaki są extra! uwielbiam takie sportowe stylizacje z nutą kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostani dres obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta sukienka w panterkę! :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję się bez bicia panterka i ta sukienka w nią nie przemawia do mnie w ogóle całkowicie nie mój styl , natomiast na resztę rzeczy z chęcią bym się pokusiła :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń