FEMME LUXE PART.2

Cześć kochani!
 Ponownie miałam okazją współpracy z FEMME LUXE, co mnie bardzo ucieszyło, bo ich produkty są naprawdę dobrej jakości i tym razem nie zawiodłam się. Paczka jak poprzednim razem szła do mnie tydzień, więc naprawdę jest to krótki czas oczekiwania jak na przesyłkę z UK. Produkty jak i ostatnim razem były dobrze spakowane, każdy z osobna w woreczki.
Tym razem wybrałam sobie, aż cztery produkty, więc mogłam trochę poszaleć w wyborze ubrań.

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest biała sukienka (KLIK) z jednym bufiastym rękawem i ta właśnie bufka mnie urzekła i stwierdziłam, że muszę ją mieć. Miałam dylemat co do koloru biała, czy czarna, ale jednak postawiłam na ten pierwszy kolor ze względu na to, że w mojej szafie góruje czerń. Zestawiłam ją z białymi bucikami na obcasie przez co moim zdaniem dodaje jej jeszcze większego charakteru.
Co do sukienki jest idealna, idealnie leży, podkreśla co ma podkreślić, czego chcieć więcej!?
Wiem! Więcej takich sukienek w szafie. :D





Druga rzeczą jest komplet dresów (KLIK), oczywiście i tym razem nie mogło zabraknąć takiego setu w moim zamówieniu. Tym razem postawiłam na połączenie dresów z krótkim topem,oczywiście jest on w zestawie. Spodnie mają na dole "ściągacze" przez co spodnie fajnie się trzymają na nodze i dopasowują. W drugiej już zamówionej rzeczy poszalałam z kolorami, bo komplet jest  w nietypowym jak na dresy kolorze niebieskim przez co jest inny niż wszystkie.









Trzecią rzeczą są spodnie typu bojówki (KLIK) już dawno chciałam takie kupić, ale nie były takich co by zrobiły na mnie wielkie WOW, aż do teraz! W końcu mam swoje idealne,w kolorze beżowym i do tego mają wysoki stan co bardzo sobie cenie w spodniach, bo nie lubię biodrówek.  Idealnie pasują jak i do butów sportowych, szpilek, czy sandałków. Ja oczywiście zestawiłam je w klasyku, czyli topik na ramiączkach, złote dodatki i sandałki na obcasie.





Czwartą i ostatnią rzeczą jest komplet dwuczęściowy (KLIK) i na to czekałam najbardziej, ale niestety nie pokażę Wam jak w tym wyglądam, bo okazało się, że zestaw jest dla mnie za mały, więc jedynie mogę Wam co nie co o nim powiedzieć. Cały komplet jest w prążki i na topie ma wycięcie na dekolcie, a żeby było mało ma przepiękny liliowy kolor, w którym się zakochałam. A gdyby był dobry z czym bym go połączyła? Pewnie z jakimiś szpileczkami, bo jest mega seksowny!
A tak prezentuje się na modelce na stronie vs kolor na żywo.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia mimo, że jeden zestaw okazał się za mały. Wszystko jest dobrej jakości i starannie wykonane, więc ze śmiałością ponownie mogę polecać produkty ze sklepu FEMME LUXE. A wy miałyście już możliwość testowania jakiegoś produktu? Dajcie koniecznie znać w komentarzach! Buziaki! 





18 komentarzy:

  1. Szkoda, ze zestaw okazqał się zbyt mały ale pozostale rzeczy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz piękną figurę. Wszystko idealnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten błękitny zestaw jest przepiękny! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie więcej takich sukienek i w Twojej szafie i na blogu - pasuje Ci ten kolor 😍
    Bojówki też bardzo fajne 😍
    Piękna masz figurę 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski ten komplecik dresów. Muszę pomyśleć czy sama sobie takiego nie kupić !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta biała sukienka 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie są te rzeczy! Sukienka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobały mi się jasnoniebieskie dresy :D Świetne rzeczy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacje! Świetnie wyglądasz :) Słyszałam sporo dobrego o tym sklepie. Muszę zrobić w nim kiedyś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. We wszystkim wyglądasz cudownie. Masz przepiękna figurę, a szkoda że ostatni jest za mały bo ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sensualnie i delikatnie wyglądasz w tej białej sukience :) Pasuje CI :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy, zwłaszcza kompleciki. Szkoda, że drugi nie pasuje :/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ty masz piękną figurę ;p ładnemu we wszystkim ładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie w tym tygodniu przyszło zamówienie z tego sklepu. Zamówiłam 4 T-shirty. ;)

    Bardzo fajnie wyglądasz w tych ubraniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetnie wyglądasz :D

    Fajne mają te ubrania :D

    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne ubrania, muszę się zapoznać z ich oferą. A figurę masz cudną!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza sukienka sztos! wyglądasz ekstra :D no i bojówki też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też skusiłam się teraz na te beżowe spodnie :) Zamówiłam troszkę za duży dla mnie rozmiar ale jak najbardziej wygodnie się w nich czuje ;)

    OdpowiedzUsuń