FEMME LUXE

Cześć kochani!
W dzisiejszym poście chciałam Was zapoznać ze sklepem FEMME LUXE, z którym nawiązałam współpracę. Jak się domyślacie jest to sklep z ubraniami, gdzie mają szeroki asortyment do wyboru- począwszy od sukienek wyjściowych do kompletów dresowych, crop topów,  więc jest naprawdę w czym wybierać.  Sam wygląd strony, jak i zdjęcia przyciągają uwagę, zresztą sami wejdźcie i zobaczcie, a na pewno zostaniecie na dłużej. Co do cen myślę, że są one adekwatne co do jakości produktów, a przesyłka była naprawdę szybko, bo szła tylko tydzień, więc jestem pod wrażeniem.
Zresztą sami zobaczycie co wybrałam i jak to w rzeczywistości się ma, a i dodam, że każdy produkt, który otrzymałam był  starannie zapakowany w osobnych woreczkach foliowych, co mało jest spotykane przy zamówionej większej ilości produktów.
Przechodząc do sedna postawiłam na wymieszanie dwóch stylów, pierwsze dwa z nich to komplety dresów, a trzeci sukienka.

Szary komplet dresów (KLIK) jest moim faworytem numer jeden!
Wykonany jest naprawdę z dobrej jakości materiałów, nic nie prześwituje i leży idealnie!
Nie połączyłam go dziś na sportowo, lecz przeciwnie. Zresztą sami oceńcie!
PS. W obu kompletach sama sobie podwiązałam górę. :)




Następnym produktem jest czarny komplet dresów (KLIK) różni się on od poprzedniego fakturą!
Teraz nie będę mogła narzekać na brak dresów w swojej szafie, ale jak zauważyliście dziś dresy łączę z elegancją pod postacią butów!


Trzecią i ostatnią rzeczą jest sukienka (KLIK) idealna na wyjścia na randkę, podkreśla to co ma podkreślać-jest mega kobieca i seksowna.



Jak Wam się podobają wybrane rzeczy przeze mnie ? 
Słyszeliście kiedyś o FEMME LUXE ? 
Dajcie koniecznie znać w komentarzach. 

16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o sklepie :( Ale dresiki super! I stylizacje z nimi - miazga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie pierwszy raz widziałam dziewczyny w tych ciuchach więc wiem że są super. Plus styl tych ubrań bardzo do mnie pasuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Profilowe najlepsze :) cycki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubrania! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czarne dresy i ta sukienka mi się najbardziej podobają 😍
    Masz rewelacyjną figurę 😍🔥
    Sklep kojarzę z innych blogów ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, świetne stylizacje podobają mi się.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szare dresy naprawdę ciekawe... ale reszta stylizacji też przyciąga oko... Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :D Szary komplet dresów bardzo mi się spodobał i chętnie taki przygarnęłabym do siebie :D Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty zaprezentowanej marki! <3
    W każdej stylizacji wyglądasz olśniewająco, masz cudowną figurkę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz niesamowicie sexi :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szary dresik i sukienka sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OSZAŁAMIAJĄCY JEST TEN CZARNY ZESTAWIK!!
    pozdrawiam!!:)
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2020/05/dostaam-sie-na-lekarski-wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ubrania genialne i pięknie je zaprezentowałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ich sukienki oraz dresy :) Ślicznie wglądasz :)

    OdpowiedzUsuń