Pink and jeans

Jak tam kochani korzystacie z ostatnich promyczków słońca i ciepłych dni? 
Ja dopiero dzisiaj mogłam w końcu wyjść z domku i skorzystać, niestety dopadło mnie wielkie przeziębienie i tak leżałam cały tydzień , ale najzabawniejsze jest w tym to, że tyle co ostatnio się przechwaliłam, że rzadko co mnie chwyta jakieś choróbsko to masz Ci los.. 

Przechodząc do stylizacji jest to połączenie jeansowej spódniczki z grubym sweterkiem, więc taki set co każda z nas może stworzyć, czy to spódniczka, czy spodnie i zawsze będzie wyglądać okej.

Dajcie znać w komentarzu, jak Wam się podoba takie połączenie.






sweterek: H&M, spódniczka: Sinsay, torebka: CCC

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Masz długie i zgrabne nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne zdjęcia
    Sweterek cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że wyzdrowialas 💋
    Świetna stylizacja, ładny jest ten sweterek 😃
    Podoba mi się również połączenie tych rajstop ze spódniczka 😍
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) bardzo podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie super ;) Z przyjemnością ubrałabym ten zestaw. Piękne masz nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wirusy łapią znienacka, coś o tym wiem :)
    Śliczny sweterek, uwielbiam takie połączenie dzianiny z dżinsem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze jak pomyśle o tym jak to mam sie świetnie to zaraz jakieś przeziębienie :D świetna stylizacja. Fajnie, ze październik jest taki ładny i można nosić spódniczki bez zamarzania nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj te wirusy kochają się do na przyplatywac o tej porze roku- zdrówka Ci zyczę.
    A co do stylizacji urocza, kobieca - bardzo Ci w niej twarzowo - piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki i spódniczki - najlepsze połączenie <3
    https://sylla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, całkowicie w moim stylu ;)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń