Classic

Całe szczęście udało mi się jeszcze skorzystać z wczorajszej pięknej pogody,a nawet uchwycić "złotą godzinę".
W tej stylizacji postawiłam na wygodę i jest to tym razem połączenie spódniczki jeansowej z topem oraz sweterkiem typu nietoperek, dopełnieniem są oczywiście botki na płaskiej podeszwie.
Set sprawdził się idealnie na wieczorne kręgle oraz bilard, po których mam mega zakwasy. Też tak macie, że jak się trochę "zastaniecie" to później zakwasy dają za wygraną?









spódniczka: Terranova, top: New Yorker sweter: Cubus torebka: CCC buty:no name

32 komentarze:

  1. Chciałabym wrócić do tamtej pogody, gdy było cieplutko *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka zawsze się sprawdzi 😀
    Świetnie wyglądasz 😍
    Ta mini mi się najbardziej podoba❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra spódniczka :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra spódniczka. <3
    Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. your style and beauty is so classic and i love your blog.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny casualowy look! a teraz poproszę coś bardziej jesiennego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest piękna, zawsze cudne zdjęcia wychodzą. Fajny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie klasyczne zestawy! <3 Śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jeansowe spódniczki, bardzo fajny look ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka! Wyglądasz promieniująco:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, luźna stylizacja. Taka jakie lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia i super stylizacja :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2019/11/halloween-2019-there-will-be-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, chętnie ubrałabym się w taką na co dzień. Wszystko ładnie się komponuje. Jednak zdjęcia robione przed zachodem słońca mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, takie luzackie połączenie:**Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja. Wszystko fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedzie mi brakować tego typu stylizacji, chociaż jesień długo nas rozpieszcza. Wyglądasz perfekcyjnie. wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz. Swoją drogą masz cudowne włosy? Kręcisz jakoś czy tak naturalnie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Niestety mam takie swoje naturalne. :)

      Usuń
  18. Klasycznie, idealnie na co dzień - wszystko fajnie się ze sobą komponuje. Bardzo podoba mi się sweterek xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Super outfit, chociaż teraz już na taki raczej za zimno (przynajmniej mi haha). Spódniczka jest śliczna, a kręgle uwielbiam! :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyka zawsze wszystko wygra.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :D!!!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna Pani, śliczne połączenie - czego chcieć więcej? :)
    Ahhh, zakwasy coś o tym wiem. Czasami jak przesadzę z treningiem to kolejnego dnia jest ciężko :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek to coś w moim stylu <3 ja jak robi się chłodno to porzucam sukienki i spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna spodniczka, cały zestaw hit!
    https://klaudia-kowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń