White

Jak się czujecie z tym, że jutro już szkoła? A ja już do pracy, po dwóch tygodniach człowiek się rozleniwił, a jak sobie pomyślę, że pobudka o 5.20 to na samą myśl się nie chcę, ale co poradzić co dobre szybko się kończy.
 Skorzystałam dziś jeszcze z pogody, bo ponoć od jutra ma być 20 stopni! Aż nie chce się w to wierzyć, że będzie taki przeskok.
Niestety w ciągu dalszym jestem zawiedziona jakością zdjęć jak je tutaj dodam, na kompie wyglądają idealnie, a tutaj wręcz przeciwnie.
Co do stylizacji to dziś góruje u mnie elegancja, od stóp, aż do głów...:D:D
Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba. :)











sukienka:SH, torebka: allegro

25 komentarzy:

  1. Gdzie są takie Second Handy, w którym znajdę takie sukienki?! Pięknie się to wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w pracy po 2 tygodniowym urlopie :) A wyglądasz bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel to mega uniwersalny i ponadczasowy kolor :) Piękna jest ta sukienka!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mnie też niestety tydzień wolnego rozleniwil ,ciężko wrócić do pracy...
    A stylizacja boska 😊
    Pięknie wyglądasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, wszystko co dobre szybko się kończy! Najważniejsze by czas urlopowy, wakacyjny wykorzystać na maxa :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka. Świetnie podkreśliła ci figurę!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, a cały zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit.
    I am following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz. Bransoletka bardzo mi się spodobała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta sukieneczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow pięknie wyglądasz! biel CI bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać że wyglądasz olśniewająco, pasuje ci ta sukienka! Zostaje na dłużej buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. Sukienka jest bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zadziorna ta elegancja. Niby biel taka niewinna ale wyglądasz szałowo! Bardzo podobają mi się buty :)
    Niestety wraz z nadejściem września lato nam się popsuło :( strasznie nad tym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja praktycznie całe wakacje wstawałam do pracy o tej godzinie :( szkoda tylko ze wraz z wrześniem pogoda sie zepsuła. Piękne buciki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pasuje ci taki styl elegancki :D
    Mam nadzieję, że odpoczęłaś przez te dwa tygodnie wolnego :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Wszystko idealnie dobranoc, buty, sukienka i ta biżuteria... jest prześliczna !
    Buziaki :* Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyczny look na co dzień - takie cenię najbardziej. Im mniej w nim "przebrania" tym lepiej. Pozdrawiam serdecznie z bloga gimnazjum1, poradniki dla uczniów.

    OdpowiedzUsuń
  19. You look incredible!! I like your hair like this you look really glamorous and you look so sexy in this dress too. You have a gorgeous shape and I love the picture of you blowing a kiss, im sending one back to you. x ;) x x x

    OdpowiedzUsuń