Yellow


Aaa Kochani na wstępie chciałam się Was zapytać, czy też macie problem z jakością zdjęć na bloggerze? Jeśli tak to powiedzcie mi, czy udało Wam się to zmienić i jak? Ja czytałam z kilka dobrych stron na ten temat i nic! Jakość jest jaka jest, zresztą sami widzicie, ale mam nadzieję, że ktoś zna na to odpowiedź.
A co do stylówy jest ona dzisiaj nieco luźniejsza niż ostatnie i powiem Wam, że bardzo dobrze czuję się w takich wydaniach, ale przyznam się, że podczas robienia zdjęć było z dobre 30 stopni i myślałam, że się roztopię w tej bluzie, ale udało się. :D








spódniczka: Sinsay, bluza: H&M, buty: royalfashion.pl

24 komentarze:

  1. FAJNY styl, na luzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zauważyłam problemu z jakością zdjęć...Bardzo fajna stylóweczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, a jakie nóżki zgrabne:D Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Kolor bluzy mocny, świetny.Do twarzy Ci w nim!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że jakoś na bloggerze nigdy nie będzie jakaś super. Stylizacja jest bardzo ładna, fajnie, że ze sklepów które znam i odwiedzam.
    Miłego tygdonia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny outfit ☺
    No podziwiam Cię;ja przy 30 stopniach będąc w topie i szortach się rozpuszczam ,a w takiej bluzie bym się chyba roztopiła...
    Świetnie wyglądasz 😍
    Ach te Twoje włosy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Twe włosy to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Bluza bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam kochana za wytrwałość! :)
    Przepiękna stylizacja, luzacka, przyjemna dla oka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. BArdzo fajne luźne zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluza Żanetko :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki styl :)
    A co dokładnie chcesz zmienić w jakości zdjęć na blogspocie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylówka! Buty sa mega, całośc jest super ale buty wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł na sesję, a zdjęcia wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń