54

Hej kochani. Święta, święta i po świętach.. Jak je spędziliście? Odczuliście w ogóle, że były święta? Bo ja nie.. Takim głównym tego powodem był brak śniegu i to ciepełko na dworze.. Nie wiem jak Wy, ale ja stęskniłam się za srogą zimą..
Powoli zaczynam przygotowywać postanowienia noworoczne, mam nadzieję, że je spełnię, a Wy macie już jakieś?
Dzisiejsza stylizacja to połączenie crop topu "golfowego" z ołówkową spódniczką, dopełnieniem są oczywiście czarne kozaki, które bardzo uwielbiam, dlatego są tak częstym elementem moich stylizacji.






crop top: New Yorker, spódniczka: terranova, buty:deez24.pl

5 komentarzy:

  1. Świetny crop top:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie! Ten crop top pasuje idealnie do spódniczki :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja stylizacja;D Ja dopiero mam jedno postanowienie noworoczne;D

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje :) fajny blog obs dla mnie ?? tez proowadze bloga http://dash-aleksandre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń