Rozkloszowana spódniczka

Dawno nie dodawałam nowego posta, dlatego dziś postanowiłam iść z moim chłopakiem na małą sesyjkę. Pogoda dopisuje jest tak gorąco, że marzy się tylko o wskoczeniu do chłodnej wody i orzeźwienia się :)
Uwielbiam wyraźne kolory, dlatego też dziś mam na sobie rozkloszowaną limonkową spódniczkę, najzwyklejszy top oraz koturny, które niedawno kupiłam i po wyjściu w nich drugi raz muszę stwierdzić, że są strasznie wygodne, w ogóle nie czuć, że ma się je na nogach. :)
Pozdrawiam gorąco :*











TOP: H&M
SPÓDNICZKA: ALLEGRO
KOTURNY: CENTRO

7 komentarzy:

  1. Buty są PRZE! <33
    Nie wiem skąd czerpiesz inspiracje, ale wychodzi Ci to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są rewelacyjne <3 Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie spódniczki ale buty pobiły wszystko, pięknie :).
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne loczki ! Spódniczka mega ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. stroj fajnie wspolgra z tlem, ladnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to zestawienie mnie na początku ugryzło w oczy! To jest taka moda którą ja lubię! Na pierwszy rzut oka myślę, no spoko, ale coś mi tu nie gra.., a później? Myślę sobie, kurde to nawet jest fajne połączenie. Czemu tak się dzieje? Pewnie dlatego, ze bluzka ma ten sam odcień co buty i nagle do tak jasnych kolorów dodajemy brąz! Jest super! Bardzo mi się podoba! Zapraszam do mnie, www.piantadance.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń