Jeans and t-shirt

Chciałam Wam się przedstawić mam na imię Żaneta mam 21 lat i mieszkam w Rudzie Śląskiej. Skończyłam szkołę fryzjerską, ale niestety nie jest to moje powołanie :) Interesuje się modą, dlatego też założyłam bloga i będę działać i próbować z przygodą blogowania. Oprócz tego lubię jeździć na rowerze, podróżować. To by chyba tyle było przybliżając moją osobą.
Przechodząc do stylizacji mam na sobie biały t-shirt z napisem CELFIE PARIS z delikatnie odkrytym lewym ramieniem i klasyczne, dopasowane jeansy oraz czarne szpilki, które uwielbiam! Jest to dobra stylizacja na wyjście z przyjaciółkami, czy też spacer z chłopakiem. :)





Jeans: Pull and Bear
t-shirt: luz
buty: czasnabuty.pl

1 komentarz:

  1. Ale szpile na koturnie super Twoje stópki wyglądają w nich niesamowicie

    OdpowiedzUsuń